Branding επιχείρησης χειροποίητων και custom made προϊόντων

To branding σχετίζεται με την εικόνα μίας επιχείρησης, με την εντύπωση, δηλαδή, που έχουν οι άνθρωποι για την επιχείρηση και τα προϊόντα/υπηρεσίες της.

H εικόνα αυτή συμβάλει στη διάκρισή της από τους ανταγωνιστές της, ενώ παράλληλα την καθιστά εύκολα αναγνωρίσιμη.

Για τον επιτυχή σχεδιασμό της εικόνας μίας επιχείρησης θα πρέπει, αρχικά, να απαντήσετε στα παρακάτω ερωτήματα:

  1. Ποια είναι αποστολή της επιχείρησής σας;
    (Τι ακριβώς κάνει η επιχείρησή σας;)
  2. Ποιο είναι το κοινό στόχος σας;
    (Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των πελατών σας (φύλο, ηλικία, ενδιαφέροντα κ.α.);)
  3. Ποιο είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα;
    (Τι σας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές σας;)
  4. Ποιες αξίες θέλετε να συσχετιστούν με την επιχείρησή σας;
    (Πως θα περιγράφατε την επιχείρησή σας, αν ήταν ένα άτομο;)

Βασικά σημεία του branding μίας επιχείρησης

Όλα τα σημεία επαφής μιας επιχείρησης με τους πελάτες της θα πρέπει να είναι συνεπή στην εικόνα της, το όνομά της, το λογότυπό της, το slogan της, η συσκευασία των προϊόντων της, το blog/e-shop της κ.λπ.. Με αυτό τον τρόπο διατηρείτε μία ομοιομορφία σε όλα τα σημεία επαφής της επιχείρησης με τους πελάτες και αυξάνονται οι πιθανότητες να την αναγνωρίζουν απευθείας.

Με βάση, λοιπόν, τις απαντήσεις σας στα παραπάνω ερωτήματα:

1. Βρείτε όνομα για την επιχείρησή σας

Δεν υπάρχει σωστό και λάθος στην επιλογή ονόματος, αλλά για να καταφέρει ένα όνομα να ξεχωρίσει θα πρέπει να είναι πρωτότυπο, περιγραφικό αλλά ταυτόχρονα συνοπτικό και να προφέρετε εύκολα.

2. Σχεδιάστε το λογότυπο της επιχείρησης σας

Ένα λογότυπο μπορεί να αποτελείται από ένα σύμβολο, από γράμματα ή ένα συνδυασμό τους. Όπως και με το όνομα, έτσι και στο λογότυπο δεν υπάρχουν σωστές και λάθος επιλογές.

Για τον σχεδιασμό του λογότυπού σας και της οπτικής σας ταυτότητας μπορείτε να απευθυνθείτε σε κάποιον γραφίστα ή να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν διαδικτυακή εφαρμογή Canva. Δείτε πως μπορείτε να σχεδιάσετε το λογότυπό σας στον σύνδεσμο: https://www.canva.com/learn/logos-for-beginners/

3. Επιλέξτε χρώματα

Τα χρώματα είναι από τα πιο δυνατά κομμάτια της μη λεκτικής επικοινωνίας. Ενώ η αντίληψη του χρώματος είναι υποκειμενική, κάποιες χρωματικές επιρροές είναι κοινές. Τα χρώματα μεταφέρουν, στιγμιαία, έννοιες και μηνύματα.

Επιλέξτε χρώματα για το λογότυπο και τα σημεία επαφής της επιχείρησής σας τα οποία μεταφέρουν τις αξίες της και εκφράζουν το κοινό-στόχο της. Παρακάτω μπορείτε να κατεβάσετε τον πίνακα των χρωμάτων και των μηνυμάτων που επικοινωνούν.

4.Επιλέξτε γραμματοσειρές

Όπως και με τα χρώματα, επιλέξτε γραμματοσειρές που συνάδουν με την εικόνα της επιχείρησής σας και χρησιμοποιήστε τις παντού, στην ιστοσελίδα σας, στις επαγγελματικές σας κάρτες κ.ο.κ..

Δωρεάν οδηγός για σχεδιασμό branding

Έχουμε δημιουργήσει έναν δωρεάν επεξεργάσιμο ή και εκτυπώσιμο οδηγό για τον σχεδιασμό του branding της επιχείρησής σας, ο οποίος περιλαμβάνει:

  • τις ερωτήσεις που αναφέρονται παραπάνω με κενά πεδία για τις απαντήσεις.
    Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις αυτές θα σας βοηθήσουν να επιλέξετε και να σχεδιάσετε τα βασικά σημεία του branding της επιχείρησής σας.
  • πίνακα με τα χρώματα και τα μηνύματα που μεταφέρουν.
    Ο πίνακας θα σας βοηθήσει να επιλέξετε τα χρώματα τα οποία εκφράζουν τις αξίες της επιχείρησής σας και είναι ελκυστικά στο κοινό-στόχο σας.

Κατεβάστε τον δωρεάν επεξεργάσιμο ή και εκτυπώσιμο οδηγό για τον σχεδιασμό του branding της επιχείρησής σας, επεξεργαστείτε τον και εκτυπώστε το στον οικιακό εκτυπωτή σας ή στο βιβλιοπωλείο.

Browse top selling WordPress Themes & Templates on ThemeForest. This list updates every week with the top selling and best WordPress Themes www.bigtheme.net/wordpress/themeforest

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση cookies. Μάθετε περισσότερα...