Ύπνος

Τι:

Κοιμάμαι επαρκώς και ποιοτικά.

Γιατί:

Σύμφωνα με το Εθνικό Ίδρυμα Ύπνου της Αμερικής, οι ενήλικες γυναίκες από 18-64 ετών χρειάζονται από 7-9 ώρες ύπνο.

Ο ύπνος συμβάλλει, κυρίως,:

  • στην ανάκτηση ενέργειας,
  • στην αύξηση του αισθήματος ευεξίας,
  • στη βελτίωση των επιδόσεων,
  • στη βελτίωση της μνήμης και της ικανότητας εκμάθησης,
  • στη βελτίωση της συγκέντρωσης,
  • στην αύξηση της δημιουργικότητας.
  • στην καταπολέμηση των φλεγμονών που σχετίζονται με καρδιοπάθειες, εγκεφαλικά επεισόδια, διαβήτη, αρθρίτιδα και πρόωρη γήρανση,
  • στη διατήρηση φυσιολογικού βάρους,
  • στη μείωση του άγχους και
  • στην πρόληψη της κατάθλιψης.
 Πώς:  

Κοιμάμαι 7-9 ώρες πριν την ώρα που θα πρέπει να ξυπνήσω το επόμενο πρωί.

 Tips:
  • Τηρώ ένα σταθερό ωράριο ύπνου.
  • Αποφεύγω τις έντονες δραστηριότητες, τα βαριά γεύματα, τα προϊόντα καφεΐνης και το κάπνισμα πριν την ώρα του ύπνου.
  • Φροντίζω ο χώρος στον οποίο κοιμάμαι να μην έχει έντονο φωτισμό.
  • Φροντίζω ο χώρος στον οποίο κοιμάμαι να είναι τακτικός και να έχει κατάλληλη θερμοκρασία.

Για να παραλάβεις το έτοιμο ημερολόγιο ισορροπίας για μαμάδες του dreamymemoriesProject δες εδώ.

Επικοινωνία

  • Διεύθυνση:
    Οδός Κρήτης, Κοκκίνη Χάνι,
    Ηράκλειο Κρήτης,
    Τ.Κ. 715 00

  • Email:
    dreamy_email

  • Τηλέφωνο επικοινωνίας:
    +30 2810332112

Social media

Browse top selling WordPress Themes & Templates on ThemeForest. This list updates every week with the top selling and best WordPress Themes www.bigtheme.net/wordpress/themeforest

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση cookies. Μάθετε περισσότερα...