Ενυδάτωση

Τι:

Ενυδατώνομαι επαρκώς.

Γιατί:

Σύμφωνα με το Αμερικανικό Ινστιτούτο Ιατρικής, μία γυναίκα χρειάζεται περίπου 2,2 λίτρα νερό ημερησίως.

Οι ανάγκες αυτές μπορεί να διαφέρουν από οργανισμό σε οργανισμό και εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, όπως το βάρος, το ύψος, η σωματική δραστηριότητα, τα προβλήματα υγείας που τυχόν αντιμετωπίζει, το περιβάλλον στο οποίο ζει κ.α..

Μία γυναίκα που εγκυμονεί χρειάζεται τουλάχιστον 2,3 λίτρα νερό την ημέρα, ενώ μία μαμά που θηλάζει 3,1 λίτρα την ημέρα.

Η ενυδάτωση συμβάλλει, κυρίως,:

  • στη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος,
  • στη διατήρηση της σωστής λειτουργίας των νεφρών,
  • στη μεταφορά των θρεπτικών συστατικών στους ιστούς του σώματος,
  • στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης,
  • στη διατήρηση της υγείας και της εμφάνισης του δέρματος,
  • στη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου,
  • στην αποβολή των παραπροϊόντων του μεταβολισμού,
  • στην ενίσχυση του μεταβολισμού,
  • στη ρύθμιση της πέψης και
  • στη διατήρηση της λειτουργίας των μυών και της υγείας των αρθρώσεων.
Πώς:  

Πίνω καθημερινά τουλάχιστον 2,2 λίτρα (9 ποτήρια) νερό.

Tips:
  • Φροντίζω να έχω πάντα δίπλα μου ένα παγούρι ή ένα μπουκάλι νερό.
  • Υιοθετώ ως συνήθεια να πίνω ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε μου γεύμα.
  • Αν κάνει πάρα πολύ ζέστη ή έχω κάποια έντονη σωματική δραστηριότητα, πίνω περισσότερο νερό.
  • Προσωπικά, έχω αντικαταστήσει ένα μέρος του νερού που χρειάζεται να πίνω με πράσινο τσάι, κάποιες φορές και με άλλα αφεψήματα που μου αρέσουν. Μπορείς να βρεις τέτοιες εναλλακτικές που μπορούν να σε βοηθήσουν.
Browse top selling WordPress Themes & Templates on ThemeForest. This list updates every week with the top selling and best WordPress Themes www.bigtheme.net/wordpress/themeforest

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση cookies. Μάθετε περισσότερα...