Εποπτευόμενη αυτονομία

Τι:

Δεν κάνουμε τις εργασίες του παιδιού μας, αλλά δηλώνουμε διαθέσιμοι να το βοηθήσουμε, αν χρειαστεί.

Γιατί:  

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος χειρισμού της μελέτης του παιδιού της σχολικής ηλικίας είναι η λεγόμενη "εποπτευόμενη αυτονομία". Εκείνο που χρειάζονται τα παιδιά είναι να αισθάνονται ότι ο γονιός τους είναι διαθέσιμος σε περίπτωση που χρειαστούν τη βοήθειά του. Κάνοντας εμείς τις εργασίες τους τα παιδιά εθίζονται στην εξωσχολική βοήθεια η οποία κάποια στιγμή αναγκαστικά μετασχηματίζεται σε φροντιστηριακή βοήθεια.

Πως:  
  • Δηλώνουμε διαθέσιμοι να βοηθήσουμε, αλλά αφήνουμε τον πρώτο ρόλο στο παιδί. Ειδικότερα, στην Α' Δημοτικού, καθόμαστε δίπλα του και του εξηγούμε τι πρέπει να κάνει. Του λέμε ότι θα επιστρέψουμε (καθορίζουμε το χρόνο) για να δούμε αν το έχει κάνει σωστά. Αν χρειαστεί λέμε "Είμαι εδώ για να σε βοηθήσω." και όχι "Χρειάζεσαι βοήθεια;".
  • Δεν διαβάζουμε το παρακάτω μάθημα για να μη χαλάσουμε ένα από τα βασικότερα κίνητρα μάθησης, το στοιχείο της έκπληξης.

Επικοινωνία

  • Διεύθυνση:
    Οδός Κρήτης, Κοκκίνη Χάνι,
    Ηράκλειο Κρήτης,
    Τ.Κ. 715 00

  • Email:
    dreamy_email

  • Τηλέφωνο επικοινωνίας:
    +30 2810332112

Social media

Browse top selling WordPress Themes & Templates on ThemeForest. This list updates every week with the top selling and best WordPress Themes www.bigtheme.net/wordpress/themeforest

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση cookies. Μάθετε περισσότερα...