Social media για επιχειρήσεις χειροποίητων και custom made προϊόντων

Τα social media αποτελούν πλέον μέρος της καθημερινότητας μας και, άρα, μία εξαιρετική ευκαιρία για τις επιχειρήσεις.

Στα social media εκατομμύρια χρήστες αλληλεπιδρούν μεταξύ τους και μοιράζονται εμπειρίες, εικόνες, βίντεο κ.α..

Οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν τα social media για να επικοινωνούν με τους υπάρχοντες αλλά και με τους υποψήφιους πελάτες τους, καθώς και να κατανοούν τις ανάγκες και την καταναλωτική συμπεριφορά των πελατών τους, ώστε να προσαρμόζουν τη στρατηγική τους.

Ποια social media είναι κατάλληλα για την επιχείρησή σας;

Υπάρχουν δεκάδες social media και συνεχώς δημιουργούνται νέα. Προτείνετε να επιλέξετε 2-3 από αυτά, εκείνα τα οποία χρησιμοποιούν περισσότερο οι πελάτες σας και ταιριάζουν στην επιχείρησής σας, και να εστιάσετε σε αυτά. Για επιχειρήσεις χειροποίητων ειδών τα social media facebook, instagram και pinterest αποτελούν εξαιρετικές επιλογές.

Θέστε στόχους στα social media

Θέστε συγκεκριμένους στόχους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ώστε να επιλέξετε το κατάλληλο περιεχόμενο για τις δημοσιεύσεις σας για να τους επιτύχετε.

Οι στόχοι σας μπορεί να είναι να κάνετε γνωστή την επιχείρησή σας, να έρχεστε σε επαφή με υπάρχοντες πελάτες, να προσελκύσετε νέους πελάτες κ.α..

Πώς να χρησιμοποιήσετε τα social media με αποτελεσματικό τρόπο για την επιχείρησή σας;

  • Προσεγγίστε υπάρχοντες πελάτες, ζητώντας τους να σας ακολουθήσουν, αλλά και υποψήφιους πελάτες, τοποθετώντας links προς τα social media της επιχείρησής σας σε ιστοσελίδα/blog/e-shop, στις επαγγελματικές σας κάρτες και σε όλα τα σημεία επαφής με τους πελάτες.
  • Κοινοποιείτε περιεχόμενο συχνά, αλλά μην βομβαρδίζετε τους ακολούθους σας με υπερβολικά πολλές αναρτήσεις και μην επαναλαμβάνεστε. Οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να είναι ενδιαφέρουσες και να μην θυμίζουν παραδοσιακές διαφημίσεις. Το περιεχόμενο μπορεί να είναι πληροφορίες, συμβουλές, εικόνες, βίντεο, κριτικές κ.α.. Μπορείτε ακόμη να ξεκινήστε μία συζήτηση. Όταν μοιράζεστε περιεχόμενο, όσοι σας ακολουθούν θα το μοιράζονται με τη σειρά τους στα δικά τους δίκτυα και έτσι θα αρχίσετε να αυξάνετε τη δημοτικότητα σας. Μπορείτε να μοιράζεστε τις δημοσιεύσεις στους προσωπικούς σας λογαριασμούς στα social media, προσεγγίζοντας έτσι τους φίλους και συγγενείς σας.
  • Απαντήστε στα παράπονα των πελατών σας, δείχνοντας ότι πραγματικά ενδιαφέρεστε για εκείνους.
  • Ανάλογα με τους στόχους σας, μιλάτε με ανάλογο ύφος.
  • Να είστε ειλικρινείς και συνεπείς.
  • Έχετε υπόψη σας ότι οι λογαριασμοί και οι δημοσιεύσεις στα social media είναι ανιχνεύσιμες από τις μηχανές αναζήτησης, οπότε εισάγετε τίτλους και περιγραφές για τα προϊόντα που εμφανίζονται στις εικόνες και στα βίντεό σας με τις κατάλληλες λέξεις-κλειδιά. Οι τίτλοι και οι περιγραφές βοηθούν και όταν κάποιος χρήστης πραγματοποιεί αναζητήσεις στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο έχετε παρουσία ως επιχείρηση.

Καταρτίστε ένα λεπτομερές και οργανωμένο πλάνο

Τα social media απαιτούν δουλειά και αφοσίωση, αν θελετε να εχετε πραγματικη επιτυχία, και γι' αυτό χρειάζεστε ένα σωστά οργανωμένο μακροπρόθεσμο πλάνο 6-12 μηνών, στο οποίο θα καταγράψετε:

  • τα θέματα τα οποία μπορεί να ενδιαφέρουν το κοινό σας και αξίζει να κάνετε αναρτήσεις γι' αυτά,
  • πότε θα κάνετε αναρτήσεις γι' αυτά τα θέματα,
  • σε ποια social media θα κάνετε αναρτήσεις για κάθε θέμα και
  • ποιο στόχο σας εξυπηρετεί κάθε θέμα.

Τα social media διαθέτουν εργαλεία analytics τα οποία σας παρέχουν τη δυνατότητα να ελέγχετε πως συμπεριφέρονται τα άτομα που σας ακολουθούν, τι τους ενδιαφέρει και πως αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας, ώστε να γνωρίζετε τα αποτελέσματα των προσπαθειών σας και να προσαρμόσετε τη στρατηγική και το περιεχόμενο των αναρτήσεών σας ανάλογα. Για τον έλεγχο των αποτελεσμάτων όλων των social media μαζί, υπάρχουν εργαλεία διαχείρισης social media (social media management tools), τα οποία παρέχουν, επίσης, τη δυνατότητα να δημιουργήσετε εκ των προτέρων αυτά που θέλετε να αναρτήσετε και να επιλέξετε σε ποια δίκτυα θα τα αναρτήσετε.

Πως να δημιουργήσω λογαριασμό σε ένα social media;

Αφού επιλέξετε σε ποια social media θα έχετε παρουσία:

  • Δημιουργήστε λογαριασμό για επιχείρηση και όχι για άτομο, αν υπάρχει διαχωρισμός.
  • Εισάγετε το όνομα της επιχείρησης σας.
  • Ανεβάστε το λογότυπό σας.
  • Εισάγετε μία περιγραφή της επιχείρησης σας.
  • Εισάγετε το επαγγελματικό σας email.
  • Εισάγετε τη διεύθυνση της επιχείρησής σας.
  • Εισάγετε τα τηλέφωνα της επιχείρησής σας.
  • Εισάγετε τίτλο και περιγραφή για τα προϊόντα στις εικόνες και τα βίντεο που δημοσιεύετε.

Πληρωμένες διαφημίσεις

Τα social media προσφέρουν πληρωμένες διαφημίσεις για τις επιχειρήσεις, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα να επιταχύνουν τη διαδικασία επίτευξης των στόχων τους. Τα social media γνωρίζουν πολλά για τους χρήστες τους, όπως το φύλο, την ηλικία, τον τόπο διαμονής τους κ.α., οπότε παρέχουν εξαιρετική στόχευση κοινού, με αποτέλεσμα τη γρήγορη ανάπτυξη του δικτύου σας. Περιορίζοντας το κοινό στο οποίο στοχεύετε, επενδύετε σωστά τον προυπολογισμό σας και θα έχετε καλύτερα αποτελέσματα.

Social media monitoring tools

Μπορείτε επίσης να αξιοποιήσετε τα social media monitoring tools, τα οποία ψάχνουν σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα τι λέγετε για εσάς ή και τους ανταγωνιστές σας ή για ένα θέμα που σας ενδιαφέρει, και εντοπίζει νέα social media που μπορεί να αφορούν την επιχείρησή σας.

Δωρεάν οδηγός στρατηγικής marketing στα social media

Έχουμε δημιουργήσει έναν δωρεάν επεξεργάσιμο ή και εκτυπώσιμο οδηγό στρατηγικής marketing στα social media για επιχειρήσεις, ο οποίος περιλαμβάνει:

  • μηνιαίο πλάνο αναρτήσεων στα social media
    Στο μηνιαίο πλάνο αναρτήσεων στα social media μπορείτε να προγραμματίσετε τις αναρτήσεις ενός μήνα.
  • λίστα για την καταγραφή των social media στα οποία θα έχει παρουσία η επιχείρησή σας
  • λίστα για την καταγραφή των στόχων σας στα social media
  • λίστα για τα βήματα δημιουργίας λογαριασμού στα social media

Κατεβάστε τον δωρεάν επεξεργάσιμο ή και εκτυπώσιμο οδηγό στρατηγικής marketing στα social media για επιχειρήσεις, επεξεργαστείτε τον και εκτυπώστε το στον οικιακό εκτυπωτή σας ή στο βιβλιοπωλείο.

Browse top selling WordPress Themes & Templates on ThemeForest. This list updates every week with the top selling and best WordPress Themes www.bigtheme.net/wordpress/themeforest

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, αποδέχεστε τη χρήση cookies. Μάθετε περισσότερα...